Workshop – platsers identiteter

go to link I samband med StudMax-mötet som hölls på Chalmers i helgen anordnade 4ARK en workshop för de deltagande studenterna. I marknadsföringen av Göteborg som turiststad är weekendbesökare en viktig målgrupp. Därför ville vi ta tillfället i akt när det var studenter här från andra delar av Sverige att jämföra den bild som staden vill visa weekendbesökare med den bild de faktiskt upplever. Studenterna skickades ut på stan i grupper för att utforska varsin av de platser som marknadsförs av Göteborg & Co under kategorin ”Byggnader & Platser” på deras hemsida. För att dokumentera sina iakttagelser bad vi dem att på något sätt använda sina kroppar för att förstärka eller påverka platsens identitet och sedan fotografera det.  Här är några av bilderna:

click here picture-121.jpg

follow site merge.jpg

http://actiononaccess.org/?c=amoxicillin-price-500mg img_6159.JPG

http://bsquared-consulting.com/?a=amoxil-to-buy-online img_6112.JPG

http://bsquared-consulting.com/?a=where-to-buy-augmentin-online img_2789.JPG

order zithromax 100mg online img_0924.JPG

http://www.digistorytelling.com/?d=can-i-take-ciprofloxacin-for-sore-throat img_0916.JPG

go here dsc_1622.JPG

enter site Postad den 29.10.09 till Nyheter. Du kan lämna en kommentar, trackbacks tillåts f.n. ej.


buy amoxil 500mg online USA http://www.digistorytelling.com/?d=metronidazole-for-cheap TYCK TILL / LÄMNA EN KOMMENTAR

see url

http://0ark.se/?k=var-kan-man-k%C3%B6pa-floxin

watch

* = krävs