Workshop – platsers identiteter

http://www.crystalcitymo.org/?c=buy-metronidazole-online-Australia I samband med StudMax-mötet som hölls på Chalmers i helgen anordnade 4ARK en workshop för de deltagande studenterna. I marknadsföringen av Göteborg som turiststad är weekendbesökare en viktig målgrupp. Därför ville vi ta tillfället i akt när det var studenter här från andra delar av Sverige att jämföra den bild som staden vill visa weekendbesökare med den bild de faktiskt upplever. Studenterna skickades ut på stan i grupper för att utforska varsin av de platser som marknadsförs av Göteborg & Co under kategorin ”Byggnader & Platser” på deras hemsida. För att dokumentera sina iakttagelser bad vi dem att på något sätt använda sina kroppar för att förstärka eller påverka platsens identitet och sedan fotografera det.  Här är några av bilderna:

http://www.digistorytelling.com/?d=taking-amoxicillin-while-trying-to-get-pregnant picture-121.jpg

cheapest ciprofloxacin UK merge.jpg

http://bsquared-consulting.com/?a=buy-generic-antibiotics-online img_6159.JPG

enter site img_6112.JPG

http://bsquared-consulting.com/?a=buy-zithromax-in-Boise-Idaho-ID-USA img_2789.JPG

buy amoxicillin online Ljubljana img_0924.JPG

buy metronidazole in Brugge Belgium img_0916.JPG

dsc_1622.JPG


here TYCK TILL / LÄMNA EN KOMMENTAR

* = krävs