Workshop – platsers identiteter

enter I samband med StudMax-mötet som hölls på Chalmers i helgen anordnade 4ARK en workshop för de deltagande studenterna. I marknadsföringen av Göteborg som turiststad är weekendbesökare en viktig målgrupp. Därför ville vi ta tillfället i akt när det var studenter här från andra delar av Sverige att jämföra den bild som staden vill visa weekendbesökare med den bild de faktiskt upplever. Studenterna skickades ut på stan i grupper för att utforska varsin av de platser som marknadsförs av Göteborg & Co under kategorin ”Byggnader & Platser” på deras hemsida. För att dokumentera sina iakttagelser bad vi dem att på något sätt använda sina kroppar för att förstärka eller påverka platsens identitet och sedan fotografera det.  Här är några av bilderna:

enter picture-121.jpg

metronidazole cheap UK merge.jpg

ciprofloxacin 750mg img_6159.JPG

buy ampicillin in UAE online img_6112.JPG

follow link img_2789.JPG

go to link img_0924.JPG

https://nepomak.org/?n=buy-generic-zithromax-online img_0916.JPG

http://www.faeganspub.com/?f=azithromycin-cheap-USA dsc_1622.JPG

buy zithromax in USA online Postad den 29.10.09 till Nyheter. Du kan lämna en kommentar, trackbacks tillåts f.n. ej.


does milk interact with metronidazole amoxicillin 250mg cost UK TYCK TILL / LÄMNA EN KOMMENTAR

buy ampicillin in Athens Greece

https://nepomak.org/?n=buy-cipro-in-Burlington-Vermont-VT-USA

go here

* = krävs